Постинг
20.01.2016 21:32 -
Какво научих от Техномаркет...
Автор: spenova
Категория: Технологии
Прочетен: 812 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 20.01.2016 22:35
Прочетен: 812 Коментари: 0 Гласове:
2
Последна промяна: 20.01.2016 22:35
Днес имах щастието да си взема телевизора от сервиз на Техномаркет.
Ето и историята!
За нова година си закупихме Smart телевизор за подарък. Купихме го на 30.12.2015 г. и на 4.01.2016 г. замина на сервиз. Още тогава от КЗП (Комисия за защита на потребителите) ме инфоормираха, че нямам право на замяна, на връщане на парите, а само сервиз. Замяна мога да искам след 3 неуспешни ремонта.
Та след като постоя около две седмици в сервиз отидох да си взема чисто новия дефектен телевизор.
На място, понеже исках протокол от сервиза за пред КЗП изведнъж основателната ми рекламация се оказа неоснователна. По-точно проблем със софтуера, а както ми заявиха такъв проблем нен е основателен, защото съм го причинила сама.
И как се е случил? - попитах.
- Не сте инсталирали правилно телевизора.
Така научих:
Първо - телевизор се инсталира.
На което отправих въпрос- след като е толкова деликатна работа, защо не ми пратят човек от магазина - компетентен, един вид.
Второ - Научих, че бъркам лаптоп с телевизор. Защото така заяви мадамата, която разглеждаше рекламацията.
Трето - научих, че служителите са абсолютно некомпетентни и не знаят и малка част от възможностите на нещата, които продават. Бог да е на помощ на производителите, чиито стоки се пласират.
В крайна сметка си взех телевизора, вече изобщо не ми пукаше, защото нито КЗП, нито който и да било може да се пребори с глупавите закони, и още по-глупавите служители!
Само едни питане, за да не се окажа в грешка - възможно ли е наистина да съм инсталирала грешно телевизора?
***
P.S. Мили дами, друго което научих в Техномаркет е, че служителките спокойно ползват пресите за коса и после ги връщат по рафтовете. Така че внимавайте какво купувате. За себе си съм решила - НИКОГА повече Техномаркет!
Ето и историята!
За нова година си закупихме Smart телевизор за подарък. Купихме го на 30.12.2015 г. и на 4.01.2016 г. замина на сервиз. Още тогава от КЗП (Комисия за защита на потребителите) ме инфоормираха, че нямам право на замяна, на връщане на парите, а само сервиз. Замяна мога да искам след 3 неуспешни ремонта.
Та след като постоя около две седмици в сервиз отидох да си взема чисто новия дефектен телевизор.
На място, понеже исках протокол от сервиза за пред КЗП изведнъж основателната ми рекламация се оказа неоснователна. По-точно проблем със софтуера, а както ми заявиха такъв проблем нен е основателен, защото съм го причинила сама.
И как се е случил? - попитах.
- Не сте инсталирали правилно телевизора.
Така научих:
Първо - телевизор се инсталира.
На което отправих въпрос- след като е толкова деликатна работа, защо не ми пратят човек от магазина - компетентен, един вид.
Второ - Научих, че бъркам лаптоп с телевизор. Защото така заяви мадамата, която разглеждаше рекламацията.
Трето - научих, че служителите са абсолютно некомпетентни и не знаят и малка част от възможностите на нещата, които продават. Бог да е на помощ на производителите, чиито стоки се пласират.
В крайна сметка си взех телевизора, вече изобщо не ми пукаше, защото нито КЗП, нито който и да било може да се пребори с глупавите закони, и още по-глупавите служители!
Само едни питане, за да не се окажа в грешка - възможно ли е наистина да съм инсталирала грешно телевизора?
***
P.S. Мили дами, друго което научих в Техномаркет е, че служителките спокойно ползват пресите за коса и после ги връщат по рафтовете. Така че внимавайте какво купувате. За себе си съм решила - НИКОГА повече Техномаркет!
Развенчаването на наглата лъжа, че Земят...
Три неща - за да сте уравновесени и в ха...
Кой има най-голяма заслуга за победата н...
Три неща - за да сте уравновесени и в ха...
Кой има най-голяма заслуга за победата н...
Няма коментари